SKAT retur ?

• Dette emne har 13 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 2 måneder siden af idogirisefiz.
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Raeven
    Deltager

Halløj folkens, hvordan ser det ud med skatten ? Bliver de sidste 3090 kort langet over disken eller ?

Pt. kan man IKKE se det (fredag 09:15) – selvom der er kø derind til. Så spild ikke din tid !

Jeg forventer et smæk, så ingen drømme herfra om flere tusind kr. retur 🙁

#1468 Svar

Er det ikke først på mandag den 15. marts man kan se sin årsopgørelse, eller er jeg galt på den?

#1487 Svar
    Raeven
    Deltager

#2 – typisk åbner de op her ab kl. 18-19 stykker….

#1488 Svar

Oh well – jeg har alligevel heller ikke helt tiltro til, at der kommer en nævneværdig sjat retur til mig, så jeg kan godt vente med at kigge 🙂

#1489 Svar
    Kongkim
    Deltager

Normalt handler det om under 100kr for mig den ene eller anden vej. Så tjekker nok en gang næste uge 😊

#1521 Svar

Jeg plejer at ligge fint nok i svinget, men aldrig i “Wow, det er som at vinde lotto!”-niveauer. Det eneste jeg sigter efter, er at undgå at stå med et skattesmæk. Om det så betyder at jeg skal have 1kr eller 10.000kr tilbage, er nærmest ét fedt.

Okay, jeg vil hellere have 10.000kr tilbage end 1kr, men det burde næppe være en overraskelse 😉

#1522 Svar
    Spionas
    Deltager

Jeg får pænt meget retur hvilket kun er dejligt. Jeg skiftede job i 2020 hvilket jo altid er spændende i forhold til at forskudsopgøre udbetalt Flex, ferie som udbetales til feriekonto osv osv.

#1523 Svar
    Kongkim
    Deltager

Så fik jeg kikket. 501kr tilbage 🙂
    Så længe de ikke trækker er alt godt.

#1540 Svar
    NoFaith
    Deltager

Får man penge tilbage har man betalt for meget i skat, så det er en konkurrence om hvem der kan komme tættest på 0.

Dem der nærmest “blære sig” med de får x antal tusinde kroner tilbage i skat kan man da kun kigge på og smile af. 🙂

#1614 Svar
    sunlock
    Deltager

Jeg skiftede arbejde med start det nye sted d. 1/1. Jeg havde håbet på at mit overarbejde m.m. først blev udbetalt i 2021, men de nåede lige at gøre det inden udgangen af 2020… og dermed røg der lige 50k oveni og så til topskat. Tak for lort gamle arbejdsplads! Det kostede lige 9,5k, suk. Oh well, havde set den komme så de blev da bare betalt 😉

#1618 Svar

Haha, helt enig! Så tæt på 0 som muligt, men helst oppefra 😉

#1682 Svar
    Sentrax
    Deltager

2700,-
    Det er helt fint og planlagt at det skulle være i den omegn.

Jeg har har dog ikke fået klaret diverse håndværkerfradrag, så der er lidt mere “at hente”.

#1870 Svar
    Noobnoob
    Deltager

Ved godt man burde sigte efter 0,- men jeg bruger det altid lidt som en opsparing. Så ved jeg at jeg har sparet op til et eller andet når tiden kommer 🙂

#2091 Svar

Nice! 5.471kr tilbage =)

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
Svar til: SKAT retur ?
Dine informationer: