Ønsker til funktioner

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    NoFaith
    Deltager

Spændende 🙂

#2395 Svar

Der er blevet tilfjøjet en fiks lille funktion i topmenuen. Under nyhedsfanen kan man nu klikke sig frem til kun at se nyheder om enkelte platforme. Jeg har ventet lidt med at implementere den, da jeg gerne ville have rigeligt med indhold på sitet, så der ikke var alt for tomme sider.

Det største overblik får man naturligvis stadig via forsiden.

#2396 Svar
    Kongkim
    Deltager

Dejlig lille feature 🙂

#2547 Svar
    NoFaith
    Deltager

Hvordan ser brugerbasen efterhånden ud?

Hvad er dit publikum pt. ?

Synes der kommer helt vildt meget indhold hele tiden på nyhedsfronten hvilket er super nice men der ikke mange der skriver så er nysgerrig på hvordan brugertilslutningen ser ud? 🙂

#2631 Svar

@NoFaith: De reelle tal kan jeg ikke oplyse – de er reserveret til samarbejdspartnere. Hvis det er nogen som helst indikation, så kan jeg da fortælle at jeg selv er yderst begejstret for besøgstallene indtil videre, og jeg kan også se at tallene stiger støt for hver uge. Som du også nævner, så er indhold på forsiden min absolutte prioritet, og jeg er slet ikke i tvivl om, at det medvirker til at holde læserne fanget og vende tilbage.

Jeg er også godt klar over, at det er sparsomt med kommentarer både til artikler og i forummet, men jeg har en mistanke om, at det skyldes et andet nyopstartet site, som modtager en del af den samme trafik som Bird of Play, men med nogle mere forum-fokuserede funktioner 😉

Debataktivitet eller ej, så er jeg selv yderst tilfreds med sitets nuværende tilstand og antallet af læsere – men der er naturligvis altid plads til forbedring.

#2633 Svar
    NoFaith
    Deltager

Nå jamen det var da godt at hører, er klar over du nok ikke ville oplyse præcise tal det er også forståeligt, men er da glad på dine vejene for at det går så godt. 🙂

Så er det også mere spændende at udgive så meget indhold når man ved der er folk der læser det. 🙂

Tak for update.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
Svar til: Ønsker til funktioner
Dine informationer: