GR: Wildlands vs. Breakpoint

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Raeven
    Deltager

Jeg har været meget glad for GR Wildlands…og spiller det da stadig i ny og næ. Gik i gang med Breakpoint her sidst efter udsalget og har lige gennemført det.

Jeg har en “ok var det det“-følelse over Breakpoint – har andre også oplevet det ?

Det er jo ikke fordi at Breakpoint er så forskellig i forhold til Wildlands, men jeg havde slet slet ikke den der “special-forces” vibe som Wildlands gav mig….og det er jo ikke fordi det i sig selv er et dårligt spil. Men jeg ved det hiver jeg ikke frem af skabet igen 🙁

#2167 Reply

Jeg har ikke spillet nogle af spillene, men jeg har fået indtryk af, at Wildlands på alle parametre er et “bedre” spil end Breakpoint. Sidstnævnte fik i hvert fald en del klø af anmeldere, da det blev udgivet, men skulle angiveligt være blevet patchet i hoved og røv efterfølgende, for at imødekomme den hårde kritik.

#2168 Reply
    NoFaith
    Deltager

Wildlands > Breakpoint for mig personligt, jeg kunne slet ikke gennemføre breakpoint jeg stoppede efter ganske få timer.(5-6)

Så jeg er helt enig, Wildlands kunne jeg sagtens finde på at hive frem fra skabet og prøve igen.

#2309 Reply
    Raeven
    Deltager

Tak for meldingerne….så var det ikke kun mig 😉

#2369 Reply

Wildlands er virkelig nice, Break Point er noget rod.

Hvorfor: Wildlands har et temmelig godt narrativ, en udstyrsprogression der virker og game mechanics der giver god mening.
    Break Point prøver at være sci-fi men falder virkelig hårdt igennem. Hele “landet” er et patchwork af terræner som ikke har nogen naturlig overgang, hvilket de undskylder med “high tech, totalt uforklarligt men vildt avanceret”. Narrativet er også påfaldende todimensionelt, hvilket skinner igennem i karaktererne. Udstyrsprogression er lige så meget noget rod og bliver mere “grindy” end godt.

Derfor er jeg helt enig: Wildlands holder, Break Point virker mere som en kommentar til spilserien end det specifikke spils indhold 😛

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Svar til: GR: Wildlands vs. Breakpoint
Dine informationer: