Fejlrapportering

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    NoFaith
    Deltager

Hah jeg tror jeg har opdaget fejlen, jeg kan ikke igen, men se timestamp på kommentar, 11:01 igår skrev jeg og kunne først igen i dag 11:02 og nu kan jeg ikke igen.

Hvilket betyder man kun må kommentere 1 gang i døgnet på artikler, boom! 🙂

#969 Reply

Ooooooooo... kay ...?!

#970 Reply
    Raeven
    Deltager

Hvordan skal en flame-war så kunne foregå…..det dur ikke! 🙂

#971 Reply

@Raeven: Netop – jeg regner stærkt med at brugerne herinde kan/skal bidrage til en gang mudderkastning i artiklerne, men det er som om den funktion er blevet slået fra … Jeg arbejder på højtryk for at finde ud af hvad der foregår!

#972 Reply
    NoFaith
    Deltager

Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at knytte en kommentar eller 2 til den kære BasLars der kalder mig for RedFaith. 😀 haha

#973 Reply

Det er udelukkende for den slags retfærdighed, jeg kæmper for at få det til at virke igen! UkuleleLars skal have et par bevingede ord fra dig ASAP!

#982 Reply
    NoFaith
    Deltager

Comment Moderation

Kig nederst du kan sætte den “site wide” for at fjerne alle begrænsninger.(Såfremt det er dette plugin du benytter det kan jo være svært at gætte sig til)

• Dette svar blev ændret 2 months siden af NoFaith.
    • Dette svar blev ændret 2 months siden af NoFaith.
    #986 Reply
    Kongkim
    Deltager

Har prøvet nogen gange nu at skrive en kommentar på nyheden om Deep Rock.
    Men der sker bare ikke noget. Trykker på knappen og så sletter den bare det hele.

#987 Reply

@NoFaith – Nope, det er bbPress og nærmest intet andet. Jeg har fat i et support-medlem, som er ved at hive hårene ud af sit eget hoved as we speak.

@Kongkim
    – Tålmodighed! Din hyldest til DGR (som jeg antager det er) skal nok komme på 😉

#1096 Reply
    Kongkim
    Deltager

Hvad så @Chrism har du fundet fejl der gør man ikke kan comment på nyhederne :)?

#1110 Reply

@Kongkim – Jeg har folk der stadig arbejder intenst på det, men jeg har desværre intet nyt endnu. DEAR GOD hvor er jeg utilfreds med situationen!

Der skal nok komme noget der minder om en nytårsfejring på forsiden, så snart det er løst.

#1121 Reply
    Kongkim
    Deltager

Okay 🙂 Troede faktisk du selv sad og kodet på det?

#1124 Reply

Nej nej nej, den slags har jeg slet ikke know how til. Det skal nok løse sig, men jeg kan desværre ikke sætte en tidsramme på.

#2634 Reply
    Mikaa
    Deltager

Layout på forumposts ser underligt ud fra chrome på min mobil.
    Avatars og navne står oveni hinanden.

Magter ikke lige at drøne alle posts i tråden her igennem – ikke på pc og i alt fald ikke på mobilen xD

• Dette svar blev ændret 3 weeks, 3 days siden af Mikaa.
    #2636 Reply

@Mikaa: Huh, det troede jeg vi havde fikset. Jeg kører det lige forbi tech. Kan du evt. sende et screenshot af det til christian@birdofplay.dk?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 32 i alt)
Svar til: Fejlrapportering
Dine informationer: