Diablo II: Resurrected-tråden

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Lad os snakke om Diablo II: Resurrected!

Jeg lyder nok som en hedning, men jeg kommer 100% til at springe på konsolversionen, så jeg er vildt spændt på hvilke indtryk der kommer i alpha- og beta-tests samt diverse previews omkring denne udgave.

At introducere nye quality of life-forbedringer som auto gold pickup og shared stash lyder i mine ører som geniale tiltag.

Hvad tænker I? Springer I på det?

#2548 Svar
    NoFaith
    Deltager

Først og fremmest, Diablo på konsol!?!?!?!? jeg samler fluks brænde til det bål du skal brændes på.

Jeg har det hårdt med Diablo 2, det er ikke nok for mig at de laver de der små quallity of life ting, det som bære Diablo 2 er gameplay og ikke en skid andet, det er grafisk poleret version med et par QoL forbedringer, men ud over det er der jo ikke noget nyt under solen, og jeg spår det kommer til at gå præcis som med Warcraft 3, folk vil få præcis den samme oplevelse som hvis de bare havde loadet deres gamle version, grafikken har aldrig været et bærende element.

Det skal nok sælge, men jeg tror ikke det kommer til at få den store succes, det bliver en døgnflue, så snart folk lige har fået deres nostalagitrip for dem der ikke har spillet det i mange år, så går det i glemmebogen igen, især set i lyset af Diablo 4 er ved at blive produceret as we speak.

Så jeg springer over, jeg vil helst ikke støtte at man skal købe de samme spil flere gange, og jeg tror ikke jeg får en meget bedre oplevelse end hvis jeg blot loadede det gamle op igen.

• Dette svar blev ændret 3 måneder, 3 uger siden af NoFaith.
    #2552 Svar

@NoFaith: Jeg leverer tændvæsken.

Still, havde du spurgt mig for ti år siden, så havde jeg også blankt afvist nogensinde at skulle spille Diablo på en konsol. Men så kom Diablo III, og viste at spiloplevelsen passede perfekt til en controller, og jeg så mig aldrig tilbage. At spille Diablo med røven plantet ovenpå en sofahynde er bare ren bliss!

Jeg håber og beder til, at controller-support er mindst lige så godt i D2:R.

#2561 Svar
    NoFaith
    Deltager

I det mindste kan du forsvare at købe det igen på konsol da det i det mindste er noget nyt, men jeg har allerede Diablo 2 til pc, så de får mig altså ikke til at købe det igen bare fordi de lige polere det lidt i kanterne op fordi remaster er det nye sort.

Dovenskab og cashgrab er det eneste remasters går ud på, hollywood gør det samme med film så det er jo ikke eksklusivt en spil ting, tror bare vi er ved at løbe tør for nye ideer åbenbart. 🙂

#2567 Svar

Jeg forstår dig sgu godt. Jeg mener også der bliver implementeret en funktion i D2:R, som gør at man med at knaptryk kan skifte tilbage til den gamle pixelerede grafik, men hvorfor i alverden ville man dog det?

Jeg er heller ikke i tvivl om, at D2:R udløser en pæn sjat penge til Blizzard, mens vi venter på Diablo IV. Jeg er alligevel blevet træt af Diablo III, så jeg tager gerne turen fra D2 igen, med de forbedringer som Resurrected byder på.

… og med en controller 😉

#2569 Svar
    NoFaith
    Deltager

Jamen havde de ikke implementeret nøjagtig samme funktion med W3 med at man kunne skifte imellem old/new gfx ??

Tænker det er samme opskrift de benytter her.

#2585 Svar

Jeg spillede aldrig det remasterede WC3, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg forstår dog stadig ikke, hvorfor man vil inkludere den funktion, med andet formål end at teste den i fem sekunder, før man alligevel spiller resten med den opdaterede grafik. Det virker så unødvendigt.

#2628 Svar
    Kongkim
    Deltager

Hvis i ikke har set den 🙂
    Lang gameplay video.

#2629 Svar

Det ser afsindigt lækkert ud!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
Svar til: Diablo II: Resurrected-tråden
Dine informationer: