Dark Souls Remastered

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Noobnoob
    Deltager

Jeg har for nylig givet mig i kast med Soulsborne genren og må indrømme, efter lige at skulle dø de 73 obligatoriske gange, er jeg blevet bidt.

Synes From Software har lavet et spil som virkelig giver noget udfordring, men uden at være umulig. Plus jeg har aldrig rigtig været til at genspille forskellige campaigns/singeplayer titler, men synes at DS virkelig giver mig lyst til at prøve de forskellige våben/Classes. Er lige gået i gang med DS2 og håber den kan leve op til DSR.
    Nogen herinde der har nogle positive/negative oplevelser med genren?

• Dette emne blev ændret 1 month, 2 weeks siden af Noobnoob.
    #1902 Reply

Jeg er virkelig elendig til de spil, men jeg nyder dem alligevel. Bloodborne er stadig min absolutte favorit, så hvis du har en PlayStation 4 eller 5, bær du virkelig tjekke dem ud. Ellers er Sekiro: Shadows Die Twice, The Surge 2 og Nioh-spillene også fremragende.

Jeg har stadig Mortal Shell og Code Vein blandt dem jeg ikke har prøvet, men meget gerne vil kaste mig over.

#1903 Reply
    NoFaith
    Deltager

Jeg kan sagtrens se hvorfor folk synes de er fede, jeg tror det en af den slags genre enten er man til det eller også er man ikke, jeg orker ikke at grinde og dø og gentage om og om igen, det har jeg slet ikke tålmodighed til, men der skal ikke være tvivl om jeg sagtens kan sætte pris på et flot stykke arbejde, de er populære og det er der en grund til.

#1904 Reply
    Noobnoob
    Deltager

@Chrism
    Shit der er mange spil i den genre. Det er tidskrævende spil, men tror jeg vil prøve at komme igennem DS serien. Bloodborne er også på listen, men er ret dedikeret til PC, dog har jeg med undtagelse spillet TLoU 1 + 2 samt Spiderman. Så man kan aldrig sige aldrig.

@Nofaith

Ja tror i hvert fald hurtigt man finder ud af om man er til det her “trial/error” spillene kører med. Troede faktisk jeg ville stoppe, men hver gang man slår en boss eller kommer igennem et svært sted er det bare så stor en forløsning at man bliver ved 😉 hvorefter man igen bare rammer et sværmer sted.

#1948 Reply
    NoFaith
    Deltager

Ja men det er ikke utænkeligt det er den forløsning jeg mangler, jeg har ikke tålmodighed til at vente til jeg nakker bossen, når jeg møder en jeg ikke kan nakke efter 10+ forsøg så går jeg altid kold i det og kan ikke motivere mig selv til at blive ved, så loader jeg hellere doom op slagter dæmoner i vildskab selvom det også er super svært og jeg dør tit så er det på en eller anden måde ikke noget jeg køre død i på samme måde og jeg kan virkelig ikke forklare hvorfor.

#1949 Reply
    Noobnoob
    Deltager

@Nofaith
    Jeg forstår dig fuldstændig.. Jeg har også haft problemer hvis nogle spil FOR store “grind” maskiner.
    DOOM er også et helt igennem genialt spil må jeg sige. Var dælme hurtigt hooked på 2016 og Eternal. Nu mangler jeg lige den sidste DLC, som kom ud den anden dag.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
Svar til: Dark Souls Remastered
Dine informationer: